I miss you so much it hurts

Sitter nu på tåget tillbaka till Uppsala, har försökt plugga lite men mitt huvud är inne i andra tankar hela tiden. Jag hoppas verkligen att jag lär mig undermedvetet. Ska iallafall läsa igenom i morgon, några hundra miljoner gånger bara! Jag vill verkligen klara av skolan trots allt det här.

Var som sagt till doktorn idag, gick väl bra. Åkte sen hem till vovvarna och pussade på dom i flera timmar. Eftersom att min bästa vän försvann så plötsligt ur mitt liv så delar jag med mig utav alla mina tankar och idéer med dom. Sitter där lite ensam i mörkret och pratar (haha). Dom lyssnar iallafall..
Haha forever alone.

Jävla deppblogg detta har blivit, kan inte va speciellt kul att läsa liksom. Men jag behöver verkligen skriva av mig någonstans. Skönt att kunna göra det här. Så vill du inte bli deppig så läs inte. Bara en liten varning liksom. Hehe. Nej nu ska jag sova ikapp min förlorade sömn i natt. Puss på er.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0