LIFE GOES ON.

Hej, gjorde värsta depp inlägget nyss, tog bort det och gör lite ändringar. Haha.
Ska ladda hem lite serier och dö lite för mig själv i min underbara säng.
Förlänger dessutom mitt lov lite grann, har som sagt mått rätt dåligt, feber osv.
Så jag stannar hemma i borlänge tills i morgon.
Sen jävlar sätts allting i gång igen!
Företaget har legat lite på hyllan, för att jag haft problem med att få hem grejer.
Men hoppas på det bästa och att grejerna ligger i brevlådan i morgon.
Skolan också, har tagit lite höst bilder nu.. för en gångs skull packade jag faktiskt upp min kamera.
Hoppas alla haft en mysig söndag så ska jag umgås lite med familjen innan jag dör under täcket.
Puss!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0