LÖRDAGSMYS!

Hejhej, planerna var egentligen att dra ut med mina fina vänner på krogen. Men självklart vart man sjuk med feber huvudvärk och halsont så det fick bli en hemma kväll med Adrian. Han har lagat jätte god mat till oss, sen kröp vi ner i
soffan. Vi har precis sett sista Harry Potter filmen som vi väntat på så länge! Den var iallafall jätte bra!

Igår var vi faktiskt iväg och badade i Aqua Nova med Adrians yngsta bror Christian. Det var jätte kul att få vara barn för en stund!

Aja, höstlovet har varit bra osv. Vill aldrig mer tillbaka till Uppsala! Men snart bara ett halvår kvar, så man får väl stå ut. Ska iallafall gå i skolan och sen stänga in mig på mitt rum och sova resten utav dagarna. Hahaha nejdå.. Men nästan! Äsch nu spåra jag. Hare gött så ska jag mysa ner mig igen!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0