Never mind

Fotomässan i fredags var okej, lite länge att vara där i fem timmar bara. Åkte sedan hem till borlänge och tog min syster och åkte ner och kollade på breaking dawn part 1. Den var kanon bra!! Hihi.

Lördag, begravning, min morfar gick bort för några veckor sen så i går var det begravning i Leksands kyrka och efter det fika på en fin gammal herrgård. Sen åkte jag hem till mina älsklingar och myste ner mig i soffan där och somnade, när jag vaknade åkte jag hem en stund innan jag fick ett sms om att följa med till klins 1 års kalas. Bingo var där, åh nej jag tog inte ett kort med honom han är inte en så stor favorit i mina ögon, drog hem tidigt och somnade på direkten.

Ja det var väl min helg det.. Blir kvar i Borlänge i morgon för ett besök hos en doktor. Får se hur det går.

 

 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0