SÖNDAG

Hej alla fina, idag vaknade vi sent och myste omkring lite en stor del av morgonen.

Vid två började vi planera dagen och vi bestämde oss för att åka skyview på Globen! (då åker man i en liten glas bubbla upp på taket av Globen och ser ut över hela staden) Så vi bokade det och for dit. Utsikten var fantastisk och för första gången på länge önskade jag att jag hade haft med mig min kamera..

Efter det åkte vi in till stan och satte oss på en fin ny restaurang och åt jätte god mat och efterrätt. Efter det tog vi en promenad till tåget, som jag nu sitter på påväg hem till Uppsala!

Jag har haft en underbar helg och har verkligen blivit extremt bortskämd! Bildbomben kommer i morgon, när jag kommer till skolan! Hoppas ni också haft en underbar helg!

Nu en ny skolvecka med nya krafter, och nationell prov i svenska b på torsdag. Plugg plugg plugg!!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0