Tisdagmorgon

image description

Inte kunna sovit mycket inatt inte, jag vill inte tänka mer.
Har letat förjäves efter en knapp som jag vill ska sitta någonstans på min kropp,
en knapp som gör att jag slutar tänka. Men ändå kan gå igenom den här delen
utav mitt liv och bearbeta den åt mig. Jag ska bara "vakna" igen när allt är klart
så jag kan fortsätta leva. Jag fattar inte att det ska göra så otroligt ont.

Planerna i dag, ett besök hos doktorn, sedan beger jag mig till uppsala för att skriva
ett prov i morgon, och ett på torsdag. Sedan beger jag mig hemmåt igen och
fortsätter bearbeta det hela, spendera tid med familjen och bara vara.

Ska väl även ta en tur förbi mina älsklingar innan jag åker, och pussas lite.
Men först av allt, plugga! till provet i morgon.

Puss.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0