1. BERÄTTA OM DIG SJÄLV


 

Jahapp, här ska jag nu berätta om mig själv.

 

Extremt onödig fakta:
Jag heter då Lina Nygren och är 18 år gammal.
Bor egentligen och är uppvuxen i Borlänge, men pluggar i Uppsala och bor här på veckorna.
I Borlänge bor jag i Skräddarbacken med min mamma, pappa och syster Malin. (förövrigt är det hon som är på bilden med mig)
I uppsala bor jag på elevhem tillsammans med min sambo Martina. Vi trivs i hop, men har som tur är ett varsit rum.. Haha.
Äger tillsammans med mitt ex och hans familj två hundar, Shadow & Jalle som verkligen är mina ögonstenar i livet.
Är extremt beroende utav mina vänner och har efter att det tog slut mellan mig och mitt ex utvecklat en fobi för att vara ensam.

 

Personlighet:
Som sjärntecken är jag lejon, och är verkligen en typisk sådan dvs är jag handlingskraftig och bestämd.
Trivs med uppmärksamhet och värdesätter kvalitet, trivs i glada och festliga sammanhang.
Kreativ och satsar till 100 procent när något ska genomföras, ogillar amatörmässighet och gör inga halvhjärtade insatser.
Trivs lika bra i hängmattan som på toppen av karriärstegen, principfast och viljestark.
Kan verkligen ryta till när det behövs.

 

Skola:
Går som sagt i skolan i Uppsala där jag utbildar mig till fotograf som jag förövrigt inte längre vill bli, i sånna fall blir det nog bara mer en hobby.
Jag går tredje året och tar studenten till hösten och flyttar hem.
Är också väldigt duktig och är med i elevkåren, sitter där i styrelsen och är festfixare..
Håller även på att med skolans hjälp starta ett eget företag med tre tjejer till på skolan, vi ska göra smycken och sälja.

 

Fritid:
Som sagt har jag fobi för att vara ensam så jag försöker så mycket som möjligt umgås med mina vänner.
Annars pluggar jag, men då försöker jag på något sätt att ha sällskap.
När jag inte gör något utav det, sitter jag på ett tåg mellan Uppsala och Borlänge.

 

HAHAH, läste precis igenom allt.
Och gud vilken negativ tjej!
Haha, är egentligen en väldigt glad och positiv tjej, som i vanliga fall älskar livet.
Men just nu går jag igenom en ganska jobbig period utav mitt liv, men det blir bättre!
Puss!
Lejonet är handlingskraftig och bestämd, trivs med uppmärksamhet och värdesätter kvalitet. I relationer är Lejonet varm och lojal. Att få ta emot eller ge andra uppskattning är viktigt för denna stolta och generösa karaktär. En smula fåfänga hör till bilden, likaså smak och stilkänsla. Lejonet föredrar traditionell uppvaktning och förväntar sig respekt.
Solen härskar över detta karismatiska eldtecken. På motsvarande sätt som solen är centrum i vårt solsystem blir ofta Lejonet en centralgestalt, både i sociala och yrkesmässiga sammanhang. Vi finner många präglade av Lejonets tecken på ledande, ansvarsfulla poster. God organisations- och planeringsförmåga är kännetecknande. Lejonet ställer höga krav, på sig själv och andra, och uppnår ofta goda resultat.
Lejonet trivs i glada och festliga sammanhang, gärna pompa och ståt. En kreativ natur som satsar till 100 procent när något ska presteras eller genomföras. Lejonet ogillar amatörmässighet och gör inga halvhjärtade insatser. Men samtidigt har denna kraftfulla ledarnatur, utrustad med viljestyrka och pondus, inga problem med att koppla av och njuta när tillfälle ges. Lejonet trivs lika bra i hängmattan som på toppen av karriärstegen.
Lyx och glamour, komfort och njutningar tilltalar denna livsnjutare. Men ett Lejon som inte får utlopp för sin kreativitet och sitt behov av uppmärksamhet, kan bli en aning styrande. Lejonet är principfast och viljestark. Trots behov av beröm och social stimulans har Lejonet stark integritet. En som kan ryta till när det behövs
Lejonet är handlingskraftig och bestämd, trivs med uppmärksamhet och värdesätter kvalitet. I relationer är Lejonet varm och lojal. Att få ta emot eller ge andra uppskattning är viktigt för denna stolta och generösa karaktär. En smula fåfänga hör till bilden, likaså smak och stilkänsla. Lejonet föredrar traditionell uppvaktning och förväntar sig respekt.
Solen härskar över detta karismatiska eldtecken. På motsvarande sätt som solen är centrum i vårt solsystem blir ofta Lejonet en centralgestalt, både i sociala och yrkesmässiga sammanhang. Vi finner många präglade av Lejonets tecken på ledande, ansvarsfulla poster. God organisations- och planeringsförmåga är kännetecknande. Lejonet ställer höga krav, på sig själv och andra, och uppnår ofta goda resultat.
Lejonet trivs i glada och festliga sammanhang, gärna pompa och ståt. En kreativ natur som satsar till 100 procent när något ska presteras eller genomföras. Lejonet ogillar amatörmässighet och gör inga halvhjärtade insatser. Men samtidigt har denna kraftfulla ledarnatur, utrustad med viljestyrka och pondus, inga problem med att koppla av och njuta när tillfälle ges. Lejonet trivs lika bra i hängmattan som på toppen av karriärstegen.
Lyx och glamour, komfort och njutningar tilltalar denna livsnjutare. Men ett Lejon som inte får utlopp för sin kreativitet och sitt behov av uppmärksamhet, kan bli en aning styrande. Lejonet är principfast och viljestark. Trots behov av beröm och social stimulans har Lejonet stark integritet. En som kan ryta till när det behövs.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0