BILKROCK

Hejsan, nu ska jag berätta vad som hände när jag och Felicia åkte från skolan.
Felicia kom och hämtade mig efter skolan, jag slutade senare än henne.
Vi åker ut från parkeringen och åker en bit.
När vi kommer till första rondellen är det stopp, det har bildats en kö i rondellen så vi stannar.
Då kommer en bil bakifrån i 30km/h och kör in i oss, så vi knuffas in i bilen framför oss så vi slungas fram och tillbaks.
Båda två blir chockade och jag fattar inte att vi har krockat förns Felicia går ur bilen och han i bilen bakom oss kommer fram till oss.
Står där en stund innan vi bestämmer oss för att köra in på parkeringen och fortsätta prata.
Bilen fick några rejäla skador bakpå, men bilen som kom bakifrån ahde värre skador.
Så vi har stått tillsammans med två killar och skrivit skaderaport hela eftermiddagen, sen åkte vi hem och åt.
Mamma tyckte vi skulle in och kolla upp oss på akuten så att det finns dokumenterat.
Och det gjorde vi när Felicia började få värk i ryggen. Så där har vi också tillbringat kvällen.
Nu är vi iallafall hemma och har hyrt en film som vi ska krypa ner till och slappana av lite.
Är ju ganska mycket i chocktillstånd fortfarande och är spänd i kroppen.

Men jag hoppas alla ni mår bra!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Marie Wallin

hej

skönt att du mår bra efter krocken och att det inte blev någon allvarlig skada kram

2011-09-28 @ 11:50:15

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0