SALSTA SLOTT


Bilden tagen utav Felicia Selden.


Godkväll.
Min kväll har spenderats hemma hos Elsa ute på landet.
Jag, Felicia, Martina och Linnea tog bilen ut till Storvreta? och hälsade på Elsa.
När vi kom dit bjöds det på tacos, vilket va typ superduper gott.
Vi chillade kvar där en stund innan vi drog oss mot Salsta för att besöka slottet.
Det var typ as läskligt, men bara enligt mig. Haha.
Vi stannade en stund för Felicia ville fota, + att Elsa och Linnea bakat kladdkakemuffins vi hade med som fika.

Nu är vi iallfall hemma, med livet i behåll.
Skola i morgon, är inte taggad för fem öre. Måste typ sova nu om jag ska orka.
Är så otroligt skoltrött, men jag ska hålla mig duktig och inte skolka!
Bara att dra på ett leende på läpparna och leva med det.
Haha! Men sov så sött!
Puss.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0