Now you're just somebody that i used to know

Hej era galna jävlar! Tänkte bara berätta att livet leker och jag mår prima fisken! Idag har det bjudits på påskmat och påskfika. Gjorde nämligen ett par sjudundrande goda påsk muffins i går efter att jag slutat jobbet! På tal om jobbet så är jag nu anställd på ica, det lät väl underbart? För mig alltså! Pengar rullar in som de ska, de går bra nu! Som min goda vän Petter skulle ha sagt! Eller? Är vi vänner? NÄÄÄÄÄÄÄÄ.

Btw, så skäms jag sååååå otroligt mycket för alla er som ens lyfte på rumpan och begav er till flamingo i onsdags där Hanna Widerstedt befann sig. Behöver jag säga mer? Pinsamt är vad det är! Nej fyfan.

Jahapp är ledig i morgon, och tänkte spendera hela dagen i sängen med någon jag tycker om! Vem? Nepp det får ni allt ta och klura på ett tag till! Hehehhehehehhehehehehe. Nej vilket tråkigt och dötrist och alldeles, alldeles underbart inlägg. Äsch palla! Blö blä usch. Ses hörs och så vidare.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0