Stuck in her daydream.




Kände att jag behöver uppdatera lite, men jag vet helt ärligt talat inte vad jag ska skriva. Kan ju börja med att berätta att jag mår bättre än någonsin. jaja det var kanske att ta i lite men jag mår huur bra som helst! så jag hoppas att alla mina goa läsare blev lite glada för min skull nu. Livet går liksom ganska mycket precis som jag vill just nu.

Hittade min ipad i dag, långt inne i gaderoben låg den. Så nu är jag hundra procent redo på att flytta ner till uppsala igen. Längtar ganska mycket efter mina fina små vänner där. Planer sönder min framtid gör jag också, i morgon kommer skorna till studenten och syrran håller på med min klänning för fullt. Klänningen till studenskivan kommer också i morgon, och en utav mina kära vänner skrev just att dom vill komma ner och göra mig lite sällskap på valborg. Ska bli så kuuul. Annars så jobbar jag typ bara, var på rommes avslutningsfest i går. Var väl lagomt roligt sådär.

Jag hade bestämt mig för att vara nykter, men jag ångrade mig redan när jag klev in genom dörrarna på tenoren så jag ringde mamma och bad henne komma och hämta bilen så jag fick förtära lite alkohol. Det gör hon såklart som den fina mamman hon är. Så jag går och handlar på mig en drink för de kontanterna jag har i plånkan. När den är uppdrucken så vill jag självklart beställa en till som den alkolist jag är, DÅ TAR INTE JÄBLARNA PÅ TENOREN KORT! så jag fick nöja mig på en cider på hela kvällen. Det var ju kul, varför i helvete skulle jag dricka den första då? aja, jag åkte hem tidigt och kröp ner under täcket i soffan och kollade på en film tills jag somnade. Mitt filmsällskap måste ha tyckt att jag var otroligt rolig att umgås med.

Ojdå det blev rätt mycket ändå. Ganska mycket onödigt skit om man säger så. MEN DET ÄR MIN BLOGG OCH JAG SKRIVER VAD FAN JAG VILL MOTHERFUCKERS. nejdå, elak ska jag inte vara.

Jag planerade att städa mitt rum idag, det blev inte av. Det var rätt tråkigt så jag slängde mig i sängen och lyssnade sönder min nya favorit låt i stället. Ligger fortfarande här.. Ska väl ta och göra nå vettigt och ta mig en dusch innan jag kryper ner i sängen igen, för i morgon väntar jobb! och efter det ska jag umgås med fina och saknade vänner. Puss på er!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0