STUDENTEN

Kan börja med att säga att det bara är 54 dagar kvar till studenten! WIHOOOO. eller nått. Jaja, fick hem min outfit till studenskivan i går. Helt galet nöjd, saknas bara en kavaj eller liknande till detta så är den klar. Är galet taggad! Vill att min syster ska bli klar med klänningen for the day också. Så jobba på nu Malin!!! Aja, här kommer bild på studentskive outfiten!



Och så skorna såklart, jag älskar dom men kommer inte kunna gå i dom länge under själva studentdagen kan jag tänka mig eftersom att de är 14cm. Och jag planerar att vara rätt så kalas.



Japp jag är rättså nöjd. Men nu ska jag kliva upp ur sängen och ta tag i mitt rum som ser ut som ett bombnedslag. Måste ju ta tag i sånt när man är ledig. Tyvärr. Hehe, senare i dag ska jag rulla ner till vovvarna och ta en promenad med dom i det fina vädret. Men ska fört och främst träffa lilla fina Veronica! Och senare rulla hem till mrX (haha nej men usch. Inte fan är han någon mrX heller. Men vill hålla det hemligt ett tag till) och krypa ner i soffan till någon bra film och njuta lite av varandras sällskap. hehe. nej. Men ska sluta fundera så mycket och börja arbeta i stället. PUSS 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0