Helgen

Har jobbat idag, Lina och Oskar var nyss förbi, och ligger nu i soffan efter en för stor portion pannkakor. I fredags var vi ju som sagt på kalas! Sen skjutsade jag Adrian ner på stan och jag själv åkte hem, så kom Lina och Oskar och höll mig sällskap. I lördags vaknade jag ensam och fick då efterlysa min pojkvän som hade somnat på soffan på en efterfest. Fick hem honom med 9 bussen sen somnade vi om. Tog en promenad på eftermiddagen och spenderade sedan lördags kvällen i soffan gloendes på film med Adrian.

Så, det var min helg! Fick fler tider nästa vecka på Ica, så jag fortsätter att jobba. Sen ska jag söka ett nytt jobb och håller tummarna för det!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0