Min födelsedag!

Jaha då var jag född för cirka 20 min sen för 19 år sedan, mer exakt kl 21:59.

Min födelsedag har varit underbar, förutom att jag började kl 6 och ingen ville väcka mig och fira mig på sängen kl 5, haha. Jobbade till 12 då kom älsklingen och hämtade mig och hade köpt blommor till mig, så fina! Sen åkte vi hem till mig och åt smörgåstårta till lunch. Måste bara säga att min mamma gör de godaste smörgåstårtorna i hela världen! Enligt mig då, hehe. Vi tog det lugnt en stund och fikade sen, och åt riktig tårta och annat gott till. Min lillasyster hade bakat super goda muffins också!

När mamma kom hem fick jag öppna paket! Fick en massa fint och är galet nöjd med allt! Sen åkte vi och mötte upp farmor på värdshuset och åt där! Är dock lite missnöjd med hamburgaren, när jag åt där sist hade de hemmagjorda hamburgare med bacon och ost på, som jag hade sett fram emot så mycket. Men nejfan, nu hade dom några äckliga, frysta jävla hamburgare med bröd och INGENTING på! Va?

Sen åkte vi hem och fikade igen och sen packade jag och Adrian i hop och åkte hem till honom. Nu ska vi mysa ner oss i soffan och titta på film.

Så är galet nöjd med dagen!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0