Reebok easytone

Hallå, har glömt bort att blogga de senaste dagarna. Älsklingen är hemma igen så det kan väl skyllas lite på det.

Igår jobbade jag, så tog vi det rätt lugnt resten av dagen. Var upp och hälsade på mina föräldrar en sväng och hämtade lite tavlor och grejer till lägenheten. Blev en tidig kväll för oss båda.

Idag har jag jobbat, efter det tog jag en powerwalk hem från jobbet. 5 km blev det. Kom nyas hem från kupolen med en tidig födelsedagspresent från älsklingen! Fick ett par reebok easytone! Så jävla underbara skor! Tack så mycket min älskade pojkvän!
Inväntar nu Ted och Robert så ska vi åka iväg till skjutbanan och kika lite!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0