29/januari

Godmorgon, ska snart kila i väg till jobbet. Helgen har väl varit bra, i fredags var jag i skolan, sprang omkring på stan och tog tåget hem till Dalarna. När jag kom hem bakade jag cupcakes och myste lite med familjen innan jag drog ner och var med Alex och Pierre. Lördag jobbade jag, efter det kom jag hem och slängde om och åkte ner till Alex för utflyttnings fest. Där började väl kvällen inte så jävla bra, jag var arg nykter och irriterad. Det löste sig dock, men att bara vara med en massa fulla människor när man är nykter tar verkligen på krafterna. Jag åkte iallafall hem rätt tidigt och somnade skönt i min säng. Som sagt så är jag snart på väg till jobbet igen. Sen åker jag ner till Uppsala igen. Det var min helg och det. Hoppas ni har haft det bra! Puss


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0