En bra dag

Vilken dag! Hehe jag har tatuerat mig, kan fortfarande inte inse det! Nöjd som fan är jag! Mötte upp Verre på kupolen vid tre. Vandrade runt där lite och kollade på fina saker. Fick med mig två stickade tröjor, ett par trosor och tre ringar hem. Allt som allt blev det 197 kr. Hur billigt som helst! Sen vandrade jag min syster och Verre till cross road, där jag tatuerade mig! Gjorde inte så ont som jag trodde! Så det blir lätt fler! Hehe. Sen gick vi tillbaka till kupolen och mötte upp Daniel och satte oss och fikade och pratade i några timmar. Hur trevligt som helst! Sen kollade vi runt lite mer innan jag skjutsade hem dem båda och åkte hit! Har precis tagit bort plastet och sitter nu och beundrar den samtidigt som jag pussas lite med jalle!

 


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0