Helgen

Kom ju in med tåget i fredags, stressade hem och packade om. Sedan hämtade vi upp Verre och åkte sedan hem till Alex. Där var alla redan klara så vi packade in i bilen och begav oss upp mot Rättvik, eller ja långt utanför Rättvik. Haha. Där spenderades kvällen med alkohol kortspel och mycket snack. Jag somnade vid halv åtta tiden på morgonen och då var fortfarande Johannes och Alex vakna. På lördagen var alla rätt sega, tog ett tag innan vi kände att vi kunde åka hem. Chocken kom i bilen när jag fick mottagning nog i mobilen, Kalle hade gått bort! (R.I.P Kalle Karlsson) fick lov att stanna och samla mig lite en stund innan jag åkte hem och funderade rätt mycket. Åkte sedan ner till Maria och Jens för att vara ett stöd för dem. Sen åkte jag hem till alex och spenderade kvällen där med godis och tv tittande.

Nu är jag hemma och har nyss vaknat, ska hoppa in i duschen och sedan bege mig neråt för att försöka fixa praktikplats! Ha det bra och ta hand om varandra. Puss.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0