live your life to the fullest

Har funderat mycket de senaste dagarna, vart jag vill med mitt liv. Jag har börja insett nu, sakta men säkert att det liv jag levt kanske inte var menat för mig. Everyting happens for a reson. Den här anledningen kanske visar sig vara riktigt bra. Jag är fortfarande besviken och sårad, men på något sätt måste man ta steget ut i världen och gå vidare. Det är vad 2012 handlar om för mig, att fösöka ställa mig upp igen. Med eller utan dig.

De första dagarna på det ny året har varit bra, även fast jag ibland gråtit mig till sömn. Jag har tatuerat mig (vilket betyder väldigt mycket för mig), jag har umgåtts med fina vänner som jag litar på. Jag har inte alltid varit bäst på att välja mina vänner. Men nu känner jag att jag har hittat tillbaka till en utav de finaste vänner jag någonsin haft, och det är jag otroligt glad för.

För resten utav året har jag stora planer. Ska jobba så mycket jag bara kan så jag får en stor hög med pengar att spara. Först och främst ska jag försöka göra en resa, och sedan ta studenten (med kanske lite mindre bra betyg än vad som var tänkt). Leta reda på ett helt okej jobb så jag någon gång i slutet av året kan köpa mig en lägenhet och flytta hemifrån på riktigt. Jag trivs att bo själv, och det är det jag vill göra. Jag ska träffa många nya fina människor som en del kanske visar sig vara riktigt bra vänner. Jag ska hålla kontakten med de gamla, även om det kanske blir svårt. Jag ska se till att ta hål i tungan (om den inte är för kort) och tatuera mig igen. Ha fina sommarkvällar med vänner. Jag ska helt enkelt se till att leva mitt liv fullt ut nu. Medan jag kan.

Kommentarer
Postat av: Emma kusin

Vilka fina planer Lina! Du är klok du <3 LOVE!!

2012-01-05 @ 03:01:27
Postat av: maria

Låter underbart <3

Allt har en mening .

2012-01-05 @ 13:23:28

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0