Lördag

Vaknade i morse och jag var konstigt nog inte bakis? förstår inte. Aja, Linnea sov hos mig, vi åt lite melon och pratade innan hon drog hem och jag började göra mig i ordning för en hemresa. Tog ett bad oc drog sedan ner på stan och kikade runt innan jag tog tåget till borlänge. Där åkte jag dirket till helenas och köpte två kycklingrullar och gick hem till Adrian och åt. Sedan gick vi ner till Maria för att sätta oss i solen där. Så mysigt.  Nu är jag iallafall hemma och spenderar den här kvällen framför tvn samtidigt som jag uppdaterar er mina kära läsare om hur mitt liv ser ut nu för tiden. Haha.  Åker ner till uppsala i morgon och taggar student veckan! Ha det bäst mina fina. Puss


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0