Twinight

Mötte upp Martina på stationen när jag kom fram till Uppsala, vi gick direkt till värt favorit cafe där jag beställde en choklad och hon en kaffe. Sen satt vi i nästan tre timmar och pratade om allt mellan himmel och jord. Jag har saknar den tjejen så otroligt mycket.

Efter det mötte vi upp Linnea och åkte vidare hem till Elsa där maten stod och väntade på bordet! Lilla mamma Elsa, så duktig hon är på att ta hand om oss alla! Haha!

Efter några timmars mys hemma hos Elsa tog vi alla bussen ner till stan för att gå till biografen. Väl där fick vi ett varsitt VIP-pass en cola och en påse popcorn och sen började filmen.

Twinight innebär att man först ser part 1 och vid midnatt släpps part 2! I pausen var vi så övertaggade att vi knappt kunde stå stilla.

Jag ska verkligen inte avslöja något av filmen eftersom många av er kanske inte sett den än! Men jag kan säga att jag aldrig varit med om en tystare biosalong i hela mitt liv!

Vid en halv 3 tog vi en taxi hem till Elsa och somnade ganska på en gång eftersom vi alla varit så spända! Inte för att jag sov bra på den lilla tvåsits soffan jag sov på men trött var jag verkligen!

Idag åkte jag först ner på stan innan de andra och kikade lite i några affärer som inte finns i Borlänge. Sen mötte jag upp de andra för en cupido sallad (som jag längtat) sen kikade vi på stan en stund till innan jag tog tåget hem.

Otroligt härligt att träffa alla igen!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0