Godmorgon

En vecka sen jag bloggade sist.
Adrian har jobbat hemma hela veckan så jag har inte riktigt haft tid för bloggen.

Under veckan har vi inte gjort något speciellt, typ myst lite när Adrian kom hem från jobbet. Med god mat och tv mys. I fredags bestämde vi oss för att åka ut i skogen, vi skulle fiska och plocka blåbär. Men när vi kom fram till sjön så var den stängd för fiske säsongen så vi åkte hem.

Istället fick Mille sova hemma hos oss vilket var första gången. Och det gick så bra, lite drygt men otroligt mysigt! Och vi klarade av att ha barn galant! Haha.

Lördag firade vi pappa, först hemma med fika, och sedan med middag på broken dreams tillsammans med pappa, farmor Malin och Adrian. Mamma är i Italien så hon var inte med.
Efter det så gick vi förbi hos feskiz som hade fest, jag gick hem rätt tidigt men Adrian blev kvar en stund.

Igår jobbade jag, sen sökte jag jobb som fotograf!? Hör och häpnad, haha. Får se hur det går då! Sen myste jag och Adrian ner oss i soffan med god mat och tända ljus.

Hoppas er vecka vart lila fantastisk som min. Hehe, bilden kommer upp snart. Puss


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0