Behövde bara skriva av mig

Är fortfarande sjuk. Huvudvärken dödar mig, kan inte sova på nätterna. Eller jo emellanåt.
Var till doktorn i går, eftersom att jag haft den här huvudvärken sen i torsdags kväll. Jag hade hoppats på att jag skulle få en diagnos så att jag kunde få tabletter eller nått och sedan bli av med helvetet. Men han sa att det bara var spänningshuvudvärk så jag får glatt fortsätta leva med smärtan. Mamma masserade mig och jag använder vetekudde och min älskade värmefilt. För att slappna av så lyssnar jag på sånt där avslappnings band som man ibland lyssnade på på idrotten i skolan. Det hjälper lite, det hjälper mig att slappna av för stunden så jag kan somna. Men vaknar ca 2 timmar senare utav huvudvärken igen...  Vet inte vad jag ska göra längre, jag vill bara sova. Kunna röra mig utan att känna smärtan.
 
Ursäkta för det här "tyck-synd-om-mig-inlägget" men behövde verkligen skriva av mig lite.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0