Bussar på lördagar <3

Sitter och väntar på bussen....
Hatar hur bussar går på helgerna.

Har ju inte bloggat på ett tag, men har typ jobbat, målat stolar, ätit pizza, varit på fest. Inte kunna sova för huvudvärken från helvetet, dunkade på som fan, kändes som jag hade hjärtat uppe i huvudet. Aja, huvudvärken har lagt sig lite grann och jag har precis slutat jobbet, har målat barn i ansiktet idag. Har nämligen haft barndag på Ica. Stått för fiskedammen har jag också gjort. Väntar just nu som sagt på bussen, kommer väl om tio minuter sisådär. Tänkte åka upp till skräddarbacken för att hämta bilen, sen ska jag hem till hjärtat och mysa framför tvn. Så nu vet ni vad jag gör, döds intressant va? Aja, puss på er!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0