Godmorgon

Är vaken tidigt idag, varför? Att jag aldrig kan sova ut när jag är ledig!

Jobbade ju ett 12 timmars pass i torsdags, var helt slut i huvudet när jag kom hem, jag och älsklingen myste ner oss i soffan med en massa godsaker och jag lyckades faktiskt hålla mig vaken tills vi skulle gå och lägga oss!

I fredags fick jag frukost på sängen och vi höll oss där ända tills jag skulle börja jobba igen! Jobbade ett nio timmars pass och somnade ganska direkt på soffan när jag kom hem!

Idag är jag ledig och har några ärenden att uträtta! Hoppas på att tvinga med mig adrian till Borlänge marknad också så att jag kan få köpa mig en socker vadd! Usch så gott!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0