I MISS YOU

 
Nu när jag bara går hemma och är sjuk så går tiden så JÄVLA sakta. Har inte kunnat sova ordentligt sen han åkte, vaknar typ fem gånger per natt och kollar på klockan och tänker hur mycket klockan är i thailand och vad dom kan tänkas göra vid den tiden. Känns som det har gått jätte lång tid, minst två veckor sen han åkte. Men nej, bara fem dagar. Nu ska jag sluta beklaga mig.
 
Hittade den här bilden på min fina pojkvän, typ någon utav de första veckorna vi var tillsammans. Kommer så väl i håg hur han kom och hämtade mig på sin fiddy efter skolan. Hur jag satt på styret och han gasade på så jag skrek högt av både rädsla och förtjusning.  
 
 
HIttade den här bilden också, det var den fösta bilden Adrian skickade till mig på msn precis när vi började prata. Den är från samma dag som vi träffades för fösta gången, då vi åkte till stockholm med knuten och adrian och hela grabbgänget "retades" lite med mig och Carro på bussen.
 
 
Åh, känns som varit tillsammans förevigt. Men ändå inte...
Vi känner varandra utan och innan, men ändå är jag så jävla nykär, som om vi precis träffats.
Snart är det 6 hela år, vi firar tillsammans. Jag älskar dig Adrian, mot oändligheten och vidare!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

<3

2013-02-23 @ 19:05:18

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0