Lördag & söndag

Jobbade i lördags men det var inte vilket jobbpass som helst utan vi hade Vasaloppet för barn utanför butiken. Så jag stod och delade ut nummerlappar och diplom! Det var riktigt roligt men jävligt kallt! Efter det gick jag raka vägen till maserhallen och mötte upp Adrian, Jens, Sofia och Johanna. Vi badade i Aqua Nova vilket var jävligt roligt innan jag började känna mig dålig. Klarade iallafall att hoppa från trean vilket är grymt svårt för mig så jag är stolt! Efter det åt vi Max och sen somnade jag på soffan så fort vi kom hem.

Igår/söndag så tog vi det rätt lugnt, jag känner mig sjuk så vi fixade lite småsaker som behöver fixas innan Adrian åker till Thailand i en månad nästa lördag. Sen körde vi en lyxig söndagsmiddag och kollade på berättelsen om pi innan vi gick och la oss.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0