Onsdag-fredag

Flyttade hem till Lina i onsdags, när jag kom dit gjorde vi i ordning lite och sedan tog vi en tripp till affären för att handla, kvällen spenderades med Alicia och Hedda då vi åt en fet jävla middag och kollade på film.

På torsdag morgon tog vi en riktig långpromenad med hästen, jävlar vad jag fick kämpa för att hålla takten med honom så det var er riktigt träningspass bara det! Sen åkte jag och jobbade och Lina stannade hemma eftersom hon hade feber.

När jag kom hem efter jobbet hade hon Johanna, Linn och Alicia lagat tacos. Så vi högg in på det och skjutsade sedan in dem till stan, Alicia skulle gå på Haga festen så vi tog en sväng för att kolla läget. Blev inte så bra, men kom iallafall hem tillslut och somnade som en stock!

Fredag så jobbade jag bara och sen åkte jag och Adrian hem till Tim för att kolla på film.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0