Älskar te!

Nu har jag äntligen kommit i gång med träningen efter en välbehövlig semester på Rhodos. Varje dag efter jobbet tar jag mig dit, går några kilometer och sedan ett par övningar på det. Funkar faktiskt fint, speciellt nu när jag kan ta mig dit efter jobbet oavsett vilken tid jag slutar på dygnet.

Angående Rhodos så var det en helt fantastisk resa, tänkte sätta mig ner och berätta lite mer och visa lite bilder någon annan dag här framöver.

En till grej som kommit in i mitt liv nu, förutom träningen är te! Har aldrig gillat te förut, men igår när jag träffade Emma och Lollo så fick jag en försenad födelsedagspresent från Emma med en massa olika sorters te! Provade rabarber och grädde när jag kom hem och nu kan jag inte slita mig. Har faktiskt druckit tre koppar te idag. Haha, tänkte försöka mig på en ny smak i morgon men är så rädd att de inte ska vara lika goda som det här var. Men man måste ju våga prova om man ska komma någonstans här i livet.

Nej, nu har jag krupit ner under värmefilten med en kopp te och tända ljus, det är ju trots allt höst ute nu. Tänkte läsa lite innan jag somnar.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: emma

haha men vad söt du är! kul att du gillar det :)<3

2013-09-19 @ 23:17:17

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0