just do it

Det var ungefär ett halvår sen nu som jag var på gymmet, anledningen till att jag slutade var mestadels för att mitt arbetsschema och öppet tiderna på gymmet inte riktigt gick i hop. Igår öppnade det nya gymmet 24seven på stan så efter jobbet idag gick jag ner och skrev in mig. Nu finns det ingenting att skylla på längre då det här gymmet precis som namnet säger har öppet dygnet runt, 24seven. Men eftersom att det var ett tag sen och jag drar till Rhodos på söndag så körde jag en riktig mjukstart med 10 min på bandet och två magövningar och två benövningar, det fick räcka tyckte jag. Åh jävlar, jag känner redan i benen. Men så ska det vara.
 
Imorgon kommer Obama till huvudstaden och där kommer också jag tillbringa min dag, dock inlåst i ett konferensrum på något hotell men ändå. Kommer ju faktiskt befinna mig i samma stad, vilket i alla fall jag tyckte var as coolt. Haha. Tåget går kl 05,41 i morgon bitti så nu får jag nog tacka för mig och krypa ner under täcket för några timmars sömn.
 
Puss!
 
Ett gammalt foto under ett gympass på Friskis.
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0