Lilly Othilia Groth

Tänkte försöka mig på att blogga igen, efter ett ganska långt uppehåll. 

Nu är vår prinsessa äntligen här och på fredag blir hon hela sju veckor! Tänk så fort tiden går. Nu låter jag som alla andra föräldrar men det går verkligen snabbt! Hon föddes den 27 februari kl 02.40 efter en vääääldigt lång förlossning där värkarna satte i gång redan på måndagen och hon kom ut på fredagen. Men så värt det, hon är det finaste jag någonsin sett och jag älskar henne så mycket. Det går verkligen inte att förklara kärleken man har till sitt barn. 

Fredagen den 3 april på hennes femveckorsdag log hon för första gången mot Adrian. Och på tisdagen mot mig. Så otroligt lycklig man blir när man ser henne le, det är helt fantastiskt! 

Det var nog allt jag ville säga denna gång men hoppas jag kommer kunna hålla igång detta nudå! Puss 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0