Onsdag 22 april

Godmorgon, sitter just nu i soffan och ammar lite. Har kämpat hårt hela morgonen med att försöka uppdatera min telefon. Tog några timmar men nu funkar det finfint igen. 

Igår var jag ute inprincip hela dagen och det blir inte så annorlunda i dag. Man blir så fruktansvärt lycklig av detta väder. Jag,Lina och Lilly sprang runt en sväng på kupolen men hittade ingenting.. Sen var vi till Falun och shoppade en begagnad barnstol, sen var vi och hälsade på Linas föräldarar. Dom håller på att bygga ett hus så vi var dit och kikade på när dom arbetade lite. Däremellan var jag hem och ammade Lilly sen sov hon medans vi var ute. Hon är verkligen världens snällaste bebis. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0