Söndag

Jaha då var det söndagkväll igen.. Imorgon åker Adrian iväg och jobbar igen och jag och Lilly blir lämnade ensamma i några dagar. Haha. Nejdå hon är så snäll så det blir väl knappast några problem, som vanligt. 
Jag ligger just nu i badet och Adrian nattar Lilly med en flaska ersättning. Jag har nu valt att börja delamma då jag gärna vill att Adrian ska vara delaktig och att jag inte ska vara alltför fastlåst hela tiden. Men jag vill fortfarande ha kvar amningen dels för att det är mysigt och dels för att jag inte vill behöva gå upp och fixa mat på nätterna. Hittills har det funkat kanon, men det har ju bara gått två dagar ännu. Så vi får hoppas att det fortsätter så här nudå. 
Idag har vi hälsat på hos mormor&morfar och kikat på deras nya kök. Moster Malin var också där så Lilly har fått leka lite på golvet medan mamma och pappa vilat i soffan. Handlade lite på vägen hem så Adrian har gjort lite matdosor och sedan har vi badat Lilly. Så även denna dag har rullat på. 






Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0