Våren är här!

Idag har jag varit ute mest hela dagen. Skjutsade Adrian till jobbet och somnade om när vi kom hem igen. Fick sova till elva och vaknade med ett ryck när jag fick se klockan. 
Lina kom över och vi gick till grillhouse och köpte med oss lite mat och satte oss i parken. Lizzie kom dit och vi köpte lite glass och satt och göttade oss i solen ett tag. Lilly sov hela tiden så vid 4  gick jag och Lilly hem så hon fick äta lite. Men kände snabbt att jag absolut inte ville sitta inne i detta väder så vi tog bilen hem till farmor och satt ute i solen där ett tag innan vi gick hem till M&E och fortsatte sitta där några timmar till innan jag åkte hem och spenderade resten av kvällen i soffan. Nu har Lilly precis somnat och jag tänkte göra likadant. I morgon tänkte jag ta med mig Lina till kupolen en sväng för att fylla på vårgaderoben. Godnatt ❤️







Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0