Måndag 4 maj

Godmorgon, här ligger vi fortfarande i sängen efter att ha skjutsat pappa Adrian till jobbet vid halv sju imorse. Lilly har sovit sen vi kom hem och jag har passat på att kolla i kapp lite serier så länge. Gissar på att hon snart kommer vakna och vara hungrig. 

Måste bara få skryta lite igen om hur duktig hon är på att sova. Adrian la henne igår medan jag tog ett bad. Så hon somnade väl kring tio, sen sov hon till klockan fem innan hon ville ha mat igen. Sen igen vid 6 efter der har hon sovit igen. Åh jag är så stolt över vår älskade lilla tjej som verkar som en väldigt nöjd och glad bebis. 

I fredags var vi upp till björka över dagen och kollade läget lite, och lördagen spenderades hos svärmor trots att hon inte var hemma. Adrian håller på att renovera hennes toalett så jag och Lilly myste lite framför brasan hela dagen typ. Söndagen spenderade vi ute med Lillys kusiner innan vi åkte och handlade och åkte hem för att laga matdosor till veckan. Så har min helg varit, riktigt mysig med andra ord! 
Idag kommer nog Lina hit för en workout. Hoppas ni får en bra dag! 





Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0