Valborg '15

Igår var det Valborg och jag är så oerhört glad att vi valde att stanna inne en regnig och kall kväll som den här. 

Vi firade in våren med första grillningen på balkongen då vi grillade hemmagjorda hamburgare, klyftpotatis och majskolvar. Så orerhört gott och mysigt. För första gången på väldigt länge så tände jag ljus i hela lägenheten och efter maten tittade vi på draktränaren 2 och åt ost och kex i soffan. Både jag och Adrian tyckte ettan var riktigt bra och tvåan var minst lika bra den med. Efter filmen la jag Lilly medan Adrian plockade i hop sen låg vi bara och kramades i soffan tills det var vår tur att sova. Är så nöjd med gårdagen! 

Just nu sitter jag i soffan och ammar Lilly, jag vaknade riktigt utvilad efter ha fått sovit hela 6 och 1/2 timme innan hon vaknade första gången så valde att ge Adrian lite sovmorgon och förflyttade mig ut hit. Idag ska vi nog åka upp till stugan över dagen om vi nu känner för det. Har inte riktigt bestämt mig än. Men vi får se annars myser vi nog inne hela dagen då det var minst lika dåligt väder idag som det var igår. Hoppas ni hade en fin Valborg. Puss 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0